فواید و مزایای کمک گرفتن از قانون جذب در زندگی

انسان با امید زنده است، امید که ازبین برود دیگر زندگی معنی خود را از دست میدهد.

افکار شما ارتعاش شما را تنظیم میکند، پس نباید اجازه دهید که ذهنتان به سمت افکارمنفی و نادرست سوق پیدا کند. برای اینکه در زندگی خود موفق شوید و حتی به آرامش روحی دست یابید میتوانید از قانون جذب استفاده کنید.

قانون جذب باوری است که انسانها با تمرکز به افکار مثبت و منفی آن را به زندگی خود راه میدهند و بدین ترتیب میتوانند تجربه ها و تغییرات بزرگی را در زندگی خویش یا دیگران به وجود بیاورند.

چگونه مثبت اندیش باشیم؟ چگونه افکار مزاحم را دور بریزیم؟ ازقانون جذب چگونه استفاده کنیم؟

برای اینکه امیدوار شوید، افکار مثبت را به  خود جذب کنید و یک زندگی ایده آلی را تجربه کنید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مثبت اندیشی

مثبت اندیشی یک رویکرد ذهنی و عاطفی است که تاثیر مهمی در زندگی و موفقیت دارد.

افرادی که مثبت می اندیشند موفق تر از کسانی هستند که منفی فکر میکنند و اعتقادی به مثبت اندیشی ندارند چون آنها معتقد هستند که میتوانند بر مشکلات و تمام سختی ها غلبه کنند و نسبت به آینده خود امیدوار هستند.

شاید شما هم میخواهید که مثبت اندیش باشید و نتیجه مطلوبی را ببینید ولی مشکلات زیادی شما را احاطه کرده اند که مانع دور کردن تفکرات منفی شما میشوند باید توجه کنید که تنها خواستن کافی نیست باید کاری کنید چون هیچ چیزی بدون تلاش و کوشش میسر نمیشود.

قانون جذب

با استفاده ازاین قانون می آموزیم که زندگی ما بر اساس افکارمان پیش میرود یعنی اگر مثبت اندیش باشید نتیجه مثبتی را خواهید دید درغیر این صورت افکار منفی نتایج منفی را به ارمغان می آورد،  درک و فهمیدن قانون جذب به شما در رسیدن آرزوهایتان کمک شایانی میکند.

قانون جذب یک قدرت مغناطیسی قوی است که تمام انرژی ها، ایده ها و افکار،افراد، موقعیت ها و شرایط های مختلف که در جهان هستی وجود دارند راجذب میکند.

3 گام قانون جذب چیست؟

کائنات در قانون جذب هدف زندگی افراد را مشخص می‌کند. انسانها اهداف خودشان را برحسب خواسته خود انتخاب میکنند نه بخاطر ارزشی که دارد و بدین ترتیب چون هدف عمیق و طبق اصولی در کار نیست، ذوق و شوق کمتری برای رسیدن به هدف وجود دارد.

  • درخواست : اولین قدم برای هر کاری درخواست کردن است، شما باید هدفی را برای خود انتخاب کنید و افکار خود را به آن متمرکز کنید.
  • باور : در قانون جذب نیاز به اقدام و هیچ عملی نیست، فقط کافی است چیزی را که میخواهید باور داشته باشید. به همین خاطر باید بدانید چیزی را که خواستید در همان لحظه متعلق به شما خواهد شد و به عبارتی باید ایمان قلبی داشته باشید.
  • دریافت : گام پایانی، دریافت کردن است. مهم تر از هرچیزی باید نسبت به خودتان و خواسته تان احساس خوبی داشته باشید به هیچ عنوان شک نکنید و احساس کنید که حتما چیزی که خواسته اید برآورده می شود.

فواید و مزایای کمک گرفتن از قانون جذب در زندگی

هرکسی می خواهد در زندگی موفق شود اما فقط با تفکر راه به جایی نمی برد. باید چیزهایی را که دوست دارید به سمت خود جذب کنید. قانون جذب هیچ موقع تغییر نمی کند و همواره ثابت است این شما هستید که تعیین میکنید این قانون را به کار بگیرید یانه. عامل متغیر در این قانون فقط خودتان هستید؛ بنابراین باید خودتان را تغییر دهید تا قانون جذب برایتان کار کند و اثر مطلوبی بگذارد.

قانون جذب به شما کمک میکند به هر چیزی که میخواهید برسید شما را ازغم وغصه و نا امیدی ها رها میکند البته به شرطی که خودتان بخواهید!

به خودتان اجازه ندهید نا امیدی ها شما را غرق کنند :

ناامیدی فقط باعث میشود که ناراحتی شما بیشترشود ناامید بودن نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان وهدفتان، تنها به آنچه دوست دارید، فکر کنید.

قانون جذب ثروت باوری است که مردم میتوانند طبق آن با افکار منفی یا مثبت، تجربه های مثبت یا منفی را به زندگی خود بیاورند

شخص با قانون جذب می‌تواند سلامت، رفاه و روابط شخصی و ثروت خودش را ارتقا بدهد.

 

برای اینکه قانون جذب برای شما تاثیر بگذارد باید 9 نکته را بدانید:

  • بدانید که دقیقا چه می خواهید.
  • تمام افکار خود را روی چیزهایی که میخواهید متمرکز کنید.
  • تصور کنید اکنون خواسته تان به تحقق پیوسته است و حس عالی را دارید.
  • هرگز نتیجه دلخواه را به مورد خاصی محدود نکنید.
  • ازفرصتهای زندگیتان به خوبی وبدون تردید استفاده کنید.
  • ایمان داشته باشید که آنچه خواسته بودید در حال به وقوع پیوستن است.
  • طوری رفتار کنید که انگار خواسته حقیقی تان را در حال حاظر دارید.
  • کارهایی را که خوشحالتان میکنند، انجام دهید.
  • بابت چیزهایی که اکنون در زندگی خود دارید، قدردان باشید.

همیشه یادتان باشد که افکار شما زندگیتان را میسازد و شما از طریق احساس خود می توانید بفهمید که افکارتان به  چه سمتی در حال حرکت است. پس وقتی در مورد چیزی فکر می کنید و احساس خوبی به آن موضوع دارید، این احساس را نشانه خوبی برای رسیدن به خواسته هایتان در نظر بگیرید. ولی اگر در زمان فکر کردن به موضوعی احساس بدی دارید باید بدانید که در حال دور شدن از خواسته خود هستید.

باید ذهن و افکارتان را برای رسیدن به خواسته هایتان کنترل کنید در این صورت مطمئن باشید که با کنترل افکار خود در مسیر دستیابی به تمام خواسته های خود قرارگرفته اید.

ذهن انسان از پیچیده ترین سیستم ها در کل جهان است اما خداوند کائنات را به گونه ای برنامه ریزی و ایجاد کرده که انسان بتواند به تمام اهدافی که درسر پرورش میدهد دست پیدا کند.

به طور کلی قانون جذب یک قانون ثابت و همیشگی در جهان آفرینش است و شما باید این را درک کنید که قانون جذب در هر زمانی در حال عمل کردن است پس باید ذهن خود را جهت رسیدن به خواسته تان هدایت کنید در این صورت مطلقا به تمام آرزوهای خود خواهید رسید.

دیدگاهتان را بنویسید