تمرینات قانون جذب برای سلامتی

آیا با استفاده از قانون جذب در هنگام بیماری، نیاز به مصرف دارو می باشد؟ با وجود قانون جذب، امکانات پزشکی به چه کار می آید؟ آیا قانون جذب برای بهبود بیماری ها موثر است یا در پیشگیری از آنها؟ آیا با درست شدن افکار انسانها، همه چیز خود به خود درست می شود؟ در این مقاله قصد داریم در مورد قانون جذب، طرز عملکرد آن، استفاده از آن در سلامتی و تمرینات آن برای سلامتی صحبت کنیم.

قانون جذب سلامتی

رخ دادن هر اتفاقی اعم از مثبت یا منفی محصول انرژی فکری انسان است، بنابراین در صورتی که فردی سالم و با نشاط هستید به دلیل آن است که انرژی افکار شما سالم می باشد و چنانچه دارای مشکلات جسمی هستید، انرژی افکارتان به گونه ای بوده که سبب جذب بیماری شده است. بیماری ها به علت های مستقیم مختلفی مانند  ویروسی، باکتریایی و … رخ می دهند و مسلماً نمی توان نسخه ای واحد و جهانی برای همه شرایط و موارد ارائه نمود. علاوه بر قانون جذب و انرژی افکار انسانها، انرژی های متفاوتی در جهان وجود دارند که بر زندگی تاثیرگذارند.

چنانچه قانون جذب به درستی و در حد کمال فعال گردد می تواند معجزات بزرگی را رقم بزند، چرا که برای درمان بیماری برخی از افراد هیچ دارویی وجود نداشته است، آنها فقط از طریق باورهای ذهنی توانسته اند بر بیماری خود غلبه نمایند و به بهبودی دست یابند. البته نمی توان گفت که دکتر و دارو در بهبود بیماری اثری ندارند، برخی مواقع برای بهبود بیماری ها و بازگشت سلامتی به مصرف داروها و ورود عناصر و مواد خاصی به بدن نیاز است. بنابراین نقش قانون جذب و تمرینات آن در سلامتی بدین صورت است که به بیمار کمک می کنند تا روند بهبودی اش سریعتر انجام شود و همچنین مدت بیشتری سالم بماند.

راهکارها و تمرینات قانون جذب برای سلامتی و بهبود بیماری

  1. از بین بردن استرس

استرس منشأ بسیاری از بیماری های جسمی و روانی است. از این رو با از بین بردن استرس و جایگزینی آن با افکار مثبت و شکرگزاری به سلامت جسم و روح خود کمک کنید، چرا که با از بین بردن استرس و افکار منفی به ذهن خود زمان و فضا بدهید تا بیماری ها را نابود کند. به عبارتی در بدنی که ذهن مثبت و پر از افکار و احساسات خوب باشد، بیماری جایی ندارد.

  1. تمیز کردن اتمسفر ذهنی

چنانچه اتمسفر ذهنی فردی نسبت به سلامت جسمی خود پر از افکار منفی باشد، آمادگی بیشتری برای بیمار شدن دارد نسبت به فردی که همواره دارای افکار و باورهای مثبت در این زمینه است. به طور مثال افراد منفی نگر در شرایط فعلی با وجود بیماری کرونا، حتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، باز هم در تردید و ترس به سر می برند، از بیمار شدن می ترسند، با کوچکترین مشکل منفی ترین افکار را در ذهن خود می پرورانند، از این رو همیشه بیمار هستند.

به عبارتی می توان این اتمسفر ذهنی و باورهای فرد باعث رخ دادن برخی از اتفاقات در آینده او می شوند. پس افراد منفی نگر باید تمام تلاش خود را برای پاکسازی فضای ذهنی و مثبت نگه داشتن آن بکنند، چرا که افکار منفی مانند یک ویروس در ذهن آنها رشد می کنند و با تمیز کردن فضای ذهنی می توانند شرایط را تغییر و بر بیماری خود غلبه کنند.

  1. استفاده از تلقین در جذب سلامتی

همواره سعی کنید به نکات و مواردی که برای سلامتی مفیدند توجه داشته باشید و با رعایت آنها پیوسته کسب و بهبود سلامتی را به خود تلقین کنید، با ترکیب توجه و تلقین به احساسات خوب دست یابید و اتفاقات خوبی برای شما رخ خواهد داد.

  1. مراقبه ذهنی

مراقبه ذهنی یک تمرین خودشناسی برای شناخت بهتر افکار، انگیزه ها و باورها است. قطعاً افکار منفی بخشی جدایی ناپذیر از طبیعت و ذات هر کس می باشند و در ذهن او در حال رفت و آمد هستند، اما نحوه تعامل با آنها مهم است. مراقبه و مدیتیشن بهترین روش برای تقویت و افزایش افکار مثبت و کاهش افکار منفی می باشد. در واقع با انجام مدیتیشن، پس از چند ثانیه بر ذهن خود کنترل نداشته و افکار مختلفی به آن هجوم می آورند، به افکار ورودی توجه کنید و چنانچه ترس از بیماری به ذهنتان آمد با آن مبارزه نکنید و تنها از حضور آن باخبر باشید.

 

  1. تصویر سازی ذهنی

روزانه 2 الی 3 مرتبه که درد ناشی از بیماری کمتر می باشد، تلاش کنید ذهن خود به سمت سالم بودن سوق دهید، کارهایی که در زمان سالم بودن انجام می دادید یا خوردن غذاهای لذیذ را تجسم نمایید، به خود اطمینان دهید که کاملاً سلامتی خود را به دست آورده اید، این باور و تجسم را در خود پرورش دهید، خواسته خود را به کائنات واگذار و آن را انجام شده بدانید. بنابراین هر چه در پذیرش باور تندرستی موفق تر باشید، موفقیت شما در استفاده از قانون جذب سلامتی نیز افزایش می یابد و سلامتی تان سریعتر باز خواهد گشت.

  1. در نظر گرفتن الگوهای مناسب

برای جذب سلامتی یکی از شیوه های مهم توجه به الگوهای سالم و یا کسانی که دچار بیماری شده و سلامتی خود را بدست آورده می باشد، چرا که این الگوها کمک کننده به ذهن در پذیرش کسب مجدد سلامتی می باشند.

  1. استفاده از جملات و عبارات تاکیدی

با استفاده از قدرت کلام و تمرکز توجه بر روی سلامتی می توان قانون جذب سلامتی را فعال و از آن انرژی گرفت. به عبارتی عبارات تاکیدی بر روی باور افراد در هر وضعیتی و شرایطی که باشند، اثرگذار می باشد. بنابراین با کاربرد جملات مثبت و کوتاه می توان به احساسات خوب دست یافت، از این رو کائنات و جهان هستی تمام نیروی خود را در جهت بازگرداندن و جذب سلامتی شما به کار خواهد گرفت.

سخن پایانی

امروزه با گسترش روز افزون استرس، ترس و همچنین غذاهای ناسالم، بیماری ها در حال افزایش می باشند، بنابراین از مدار سلامتی در حال دور شدن هستیم. بر اساس مکانیسم قانون جذب هر کدام از ما مسئول شرایط زندگی به ویژه سلامتی خود می باشیم و به عبارتی سلامتی جسم و روان ما مستقیماً در ارتباط با افکار مثبت یا منفی اعم از آگاهانه و ناآگاهانه می باشد. چنانچه شما همواره به افکار منفی و بیماری بیندیشید و در ذهن آنها را پرورش دهید، در زندگی رخدادهای منفی و بیماری برایتان رقم می خورد و در صورتی که  ذهن خود را مملو از افکار مثبت نمایید، اتفاقات خوب را جذب خواهید کرد.

در این مقاله به برخی از تمرینات و تکنیک های قانون جذب برای سلامتی اشاره شد. شما با انجام تمریناتی مثل تلقین، دیدن الگوهای موفق، کاهش استرس، استفاده از عبارات تاکیدی، مراقبه و … ، انرژی سلامتی را ارسال و قانون جذب آن را برای شما جذب می کند. بنابراین شما با استفاده از قانون جذب می توانید در صورت بیماری به سریعتر شدن روند بهبودی و همچنین در مدت زمان بیشتری سالم بمانید.

شما عزیزان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارزشمند در مورد قانون جذب سلامتی به وب سایت http://mosbatandishan.com مراجعه کنید. با کمک قانون جذب سلامتی و استفاده تمرینات صحیح و کلیدی آن به جذب سلامتی و بهبود بیماری خود سرعت بخشیده و از زندگی سالم و موفق خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید