کوچینگ جذب

در این مقاله قصد داریم تا شما را با کوچینگ جذب  و تاثیر آن بر روابط بیشتر آشنا کنیم. شما می تواتید با استفاده از کوچینگ جذب  روابط بهتری با خانواده دوستان و همسر خود داشته باشید. چرا که در جهان هستی همه چیز به قانون جذب و کار ما بر می گرده. در هنگامی که شما روابط خودتان را با خدا قوی کنید و با خالق خودتان به صلح برسید می توانید تاثیر ان را بر زندگی خود مشاهده کنید.

اما قبل از هر چیز بهتر است کمی با واژه کوچ و کوچینگ آشنا شوید.

کوچینگ چیست؟

کوچینگ دارای انواعی زیادی می باشد اما چیزی که بسیار مهم است این موضوع می باشد که کوچ، راهنما، استاد یا هر چیزی که شما می توانید اسمش را بگذارید سعی بر این دارد که شما را به بهترین مقام برساند‌.

کوچینگ می تواند باعث شود شما در تک تک مراحل زندگی خود پیشرفت کنید و به موفقیت برسید.

کوچینگ تنها یک فرد متخصص نیست بلکه می توان گفت کوچینگ شخصی است که در کنار فرد یا تیم قرار می گیرید و سعی بر این دارد که تیم یا فرد را به سمت هدفی مشخص هدایت کند

در دهه های گذشت عمل کوچینگ توانسته رونق بسیار زیادی پیدا کند و در موفقیت افراد در زندگی، آینده شغلی، تحصیل، کسب و کار و از همه مهم تر  روابط تاثیر گذار باشد.

حال که با مفهوم قانون جذب به صورت کلی آشنا شدید بهتر است به سراغ قانون جذب برویم و با تاثیر ان بر زندگی خود بهتر آشنا شویم.

مزایای کوچینگ

برخی از مهم ترین مزایای کوچینگ یا مربیگری و استفاده از کوچینگ جذب   به شرح زیر می باشد.

  • نیاز ها، انگیزه ها، خواسته ها و مهارت های شما را به منظور تغییر پایدار در مراجع کشف می کند.
  • پرسش ها موثر و قدرتمندی را طرح می کند که برای کشف ظرفیت های شخصی و شناسایی راه حل ها و اقدامات مورد نیاز است.
  • اقدام به استخراج لایه های درونی، اهداف و رویا های فراموش شده در اثر همراهی، مشاهده و گوش دادن فعال
  • به نظرات، سبک زندگی و آرمان های مراجعه کننده احترام می گذارد.
  • تشویق مراجع برای بهبود مستمر

تعریف قانون جذب را به صورت کلی می توان در این جمله بیان نمود  به جای فکر به انچه نمی خواهید، به انچه می خواهید فکر کنید.

قانون جذب به این معنا می باشد که می توانیم همه چیز در جهان هستی را در زندگی خود ننیز جذب کنید. ما در زندگی ممکن است بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه روی موردی تمرکز کنیم و ان را در زندگی خود جذب کنیم.

اگر بخواهیم این موضوع را ساده تر بیان کنیم می توان گفت که افکار مثبت، می توانند باعث تجربه های مثبت در زندگی ما و افکار منفی، باعث رخ دادن تجربه های منفی در ما شود.

عملکرد قانون جذب به چه شکلی است

برای اینکه شما بتوانید بهتر عملکرد قانون جذب را بشناسی، بهتر است به رابطه خودتان با جهان هستی نگاهی داشته باشید و بیندیشید که جهان چگونه توانایی تعامل و برقراری ارتباط با شما را دارد و شما در این رابطه چه احساسی را دارا می باشید.

 شما ممکن است بدون اینکه متوجه شده باشید، ارتباط شما با جهان هستی شکلی منفی را به خود بگیرد. از طرفی قانون جذب می تواند به رسیدن شما به چیز های مثبت و آرزو های خوب کمک کند.

همانطور که می دانید هر دانشی نیاز به یک مربی دارد که شما را در پیشبرد به خواسته هایتان کمک کند از همین رو است که کوچینگ جذب  بسیار مهم می باشد.

چگونه با استفاده از قانون جذب عشق جذب کنیم

اگر شما می خواهید از قانون جذب عشق استفاده کنید تا بتوانید عشق زیادی را به زندگی خودتان وارد کنید، شما باید ارتعاش ان را به کائنات ارسال کنید. بعد از ان کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت می کند می تواند پاسخ شما را به خوبی دهد.

شما می توانید از طریق محبت کردن، تشویق کردن افراد، حمایت کردن و قدرشناسی و یا هر نوع احساس خوبی که به دیگران می دهید، همان عشق را بیشتر به زندگی خود وارد کنید.

سپس می توانید شما عشق را در هر جنبه از زندگی خودتان مانند سلامتی، ثروت، شادی و شغل خود وارد کنید.

اگر شما جز ان دسته از افرادی هستید که از دیگران عیب جویی می کنید، احساس خشم و منفی به ان ها می دهید، همان احساس را دریافت خواهی کرد.

در هنگامی که شما به دیگران ارتعاش منفی می دهید، کائنات نیز همان ارتعاش منفی را چند برابر به زندگی شما وارد می کنند.

به این نکته نیز دقت داشته باشید که شما هر نوع ارتعاشی را به کائنات بفرستید، ان چندین و چند برابر را وارد زندگی شما می کند. به همین دلیل است که ما همیشه میگوییمشما باید احساساتی که دارید که خوب و عالی نگه دارید. در هنگامی که شما فردی ثروتمند را مشاهده کردید، با بیان اینکه این فرد شایستگی ثروت را دارد، مطمئن باشید که شما در همان هنگام در هر حال جذب ثروت هستید.

شما در هنگامی که یک دختر و پسری را در حال عشق ورزیدن به یکدیگر مشاهده کردید، اگر احساس شما نسبت به ان ها بد شد مطمئن باشید که در حال جذب نمودن نفرت می باشید. در همین حال اگر شما احساس خوبی داشته باشید و این احساس را پرورش دهید مطمئن باشید که شما در حال ارسال فرکانس عشق به کائنات هستید و می توانید یک رابطه خوبی را جذب کنید.

همانگونه که بیان شد برای اینکه ببینید شما چه ارتعاشی را به جهان هستی ارسال می کنید باید همیشه به احساس خود توجه داشته باشید. اصل قانون جذب عشق را می توان در یک جمله خلاصه کرد: به دیگران عشق بده، تا عشق به زندگیت وارد بشه.

تاثیر کوچینگ جذب بر زندگی شخصی افراد

اگر بخواهیم از تاثیر کوچینگ جذب بر زندگی شخصی افراد بگوییم بهتر است بگوییم، همیشه سعی بر این موضوع داشته باشید که اهداف خود را در راستای مثبت قرار دهید. انچه شما می خواهید و انچه شما نمی خواهید را فراموش کنید. هر هدف منفی که داشته باشید را می توان به راحتی در یک هدف مثبت قرار داد. پس همین کار را انجام دهید. و خود را به اهدافی که دارید نزدیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید