8 راهکار سریع و عملی در قانون جذب-

قطعاً همه ما در زندگی خواسته‌ها و آرزوهای بسیاری داریم و همواره در خلوت خود به آنها فکر می کنیم. اینکه آیا آنها روزی محقق می شوند؟ آیا امکان دارد به خواسته‌های خود برسیم؟ راهکاری برای رسیدن سریع به آن‌ها وجود دارد؟ و سوالاتی از این نوع که ذهن ما را اسیر خود می‌کنند. ناگفته نماند برخی مواقع هم از رسیدن به آرزوها و خواسته‌های خود مایوس و ناامید می شویم.

اگر می خواهید راهکارهایی یاد بگیرید که با استفاده از آن‌ها سریع‌تر به اهداف خود برسید، با ما همراه باشید. در ادامه با راهکارهای عملی قانون جذب در رسیدنِ سریع و موثر به خواسته‌ها و آرزوهای‌مان آشنا خواهیم شد.

تعریف قانون جذب

قانون جذب یک قانون طبیعی است که در زندگی همه ما جاری است؛ اما اکثر افراد از آن اطلاعی ندارند. در هر صورت همه ما به طور خودآگاه یا ناخودآگاه از راهکارهای عملی قانون جذب استفاده می‌کنیم. پس بهتر است نسبت به آن شناخت حاصل کنیم و خواسته‌های خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنیم، چرا که زندگی آگاهانه یکی از پایه‌های مهم عزت نفس است.

به طور کلی، مجموعه‌ی باورهای مثبت و منفی که منجر به دستیابی ما به خواسته‌ها و ناخواسته‌های‌مان می‌شوند، قانون جذب می‌گویند. این باورها بر طبق ایده‌ای است که همه انسان‌ها و تفکرات آن‌ها از انرژی تشکیل شده‌اند و انرژی‌های مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند. قانون جذب یک قانون انتزاعی است که بر طبق آن تصور هر چیزی اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا در ذهن منجر به نمود آن در دنیای واقعی می‌شود. سرعت و شدت وقوع آن‌ها نیز به میزان درجه تمرکز و وضوح تجسم ذهنی آن‌ها بستگی دارد.

8 راهکار سریع و عملی در قانون جذب

در این بخش به بیان برخی از راهکارهای عملی در قانون جذب می‌پردازیم. به این ترتیب قادر خواهید بود مسیر و زمان دستیابی به خواسته‌ها و آرزوهای خود را با انجام این راهکارها کوتاه‌تر و سریعتر کنید. در ادامه به توضیح راهکارهای موثر در قانون جذب خواهیم پرداخت.

  1. تهیه لیستی کامل از خواسته‌ها و آرزوها

یکی از راهکارهای موثر در قانون جذب، تهیه لیست کامل از خواسته‌ها و اهداف است. چرا که خیلی از افراد دقیقا نمی‌دانند چه خواسته هایی دارند و قادر نیستند به درستی پیام خود را به جهان هستی و کائنات ارسال کنند. از این رو از طرف کائنات پاسخ مناسب و درستی دریافت نمی‌کنند. چنین افرادی باید فهرستی جامع از خواسته‌های خود همراه با جزئیات آن‌ها را به صورت دقیق آماده کنند تا به درستی فرکانس‌ها و ارتعاشات به جهان هستی فرستاده شوند.

  1. رها شدن از فرکانس ها، انرژی های منفی و فاصله گرفتن از باورهای محدود کننده

داشتن دیدگاه و نگرش منفی مانعی بزرگ برای رسیدن به خواسته ها است. بنابراین باید خود را از ارتعاشات و فرکانس‌های منفی رها سازید. برای خلاص شدن از انرژی‌های منفی لازم است ذهن خود را کنترل کنید و از هر چیزی که شما را منفی باف می‌کند، فاصله بگیرید.

تکرار مستمر تفکرات اعم از مثبت یا منفی منجر به ایجاد یک باور در ذهن می‌شود. از آنجا که باورها و اعتقادات منفی و محدود کننده مانع دستیابی به اهداف می‌شوند، باید این باورها را شناسایی کرد و با باورهای درست جایگزین کرد. بنابراین با داشتن باورهای مثبت، کائنات موقعیت‌ها و شرایط ایده‌آل جهت رسیدن به خواسته‌های شما را به آسانی فراهم خواهند کرد. داشتن باورهای مثبت یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملی قانون جذب محسوب می‌شود.

  1. کشف مسیر روشن در زندگی

در زندگی هر کسی مواردی وجود دارند که دارای انرژی منفی هستند و مانع از ارسال فرکانس های مثبت به جهان هستی می‌شوند.از این رو لازم است هر چیزی اعم از روزنامه‌های قدیمی، کتاب‌ها، فیلم‌های ماهواره‌ای، اخبار و رویدادهای دردناک که باعث ایجاد استرس و ارسال انرژی منفی به کائنات می‌شوند را از زندگی خود حذف کنید. به این ترتیب و با استفاده از این راهکارهای عملی قانون جذب، مسیرِ روشن و اصلی در زندگی شما نمایان می‌شود  و به اهداف و آرزوهای خود می‌رسید.

  1. دستیابی به اهداف و خواسته‌ها با باور و یقین

هر کسی با یادگیری کامل قانون جذب و پیاده سازی آن در زندگی، می‌تواند به خواسته و آرزوی خود برسد. رسیدن به خواسته‌ها از طریق قانون جذب شامل سه مرحله‌ی “درخواست، باور و دریافت” می‌شود. درخواست آرزوها  باید به درستی و در جهت خواسته‌ها به جهان هستی یا کائنات ارسال شود. برای رسیدن به اهداف و آرزوها علاوه بر درخواست درست از کائنات، باور داشتن به قانون جذب و رسیدن به اهداف از طریق آن بسیار مهم است. بهترین راهکار برای باور کردن خواسته، احساس کردن آن در زندگی است. پس باید طوری رفتار شود که گویا به آن خواسته رسیده‌اید!

باور داشتنِ هر آرزو و خواسته‌ای در قانون جذب سبب می‌شود که کائنات آن را به زندگی‌تان وارد کنند. چرا که خواسته ها و آرزوهای شما در مقابل قدرت پروردگار و کائنات ناچیز است.

  1. رفت و آمد با افراد همفکر و هم عقیده

با افرادی که قانون جذب را باور دارند، حلقه دوستی و معاشرت ایجاد کنید. چرا که این افراد قطعاً بر روی باور و اعتقاد شما تاثیر گذارند. هم کلامی و رابطه برقرار کردن با کسانی که دارای هدف مشترک و مشابهی با شما هستند، به دلیل داشتن باورها و فرکانس های مثبت، شما را در رسیدن به خواسته و هدف‌تان قدرتمندتر خواهد کرد.

  1. تجسم و تصویرسازی ذهنی

یکی دیگر از راهکارهای عملی قانون جذب، استفاده از تصویرسازی ذهنی در رسیدن به اهداف و آرزوها است. بنابراین برای رسیدن به خواسته‌های خود باید آن‌ها را درون ذهن‌تان تجسم کنید. چرا که تصویر سازی ذهنی به طور دقیق و همراه با جزییات کامل سبب می‌شود که شما نسبت به هدف خود فرکانس و ارتعاشی با شدت بالا به جهان هستی ارسال کنید!

به این ترتیب با تجسم کردن خواسته‌های خود به کائنات بیان می‌کنید که چه چیزی را می‌خواهید. پس سعی کنید تصویر سازی شما دقیق، قوی و همراه با احساس خوب باشد تا سریعتر آن را از کائنات دریافت کنید!

  1. تمرین کردن

تمرین کردن مداوم یکی از مهمترین راهکارهای عملی قانون جذب است. این تکنیک را نباید به دست فراموشی بسپارید و لازم است روزانه زمانی را برای آن اختصاص دهید. تمرینات بسیاری برای قانون جذب وجود دارند مانند تجسم، تلقین، مراقبه ذهنی و … که با تمرینات مستمر و اصولی قادر به کنترل ذهن و افکار خود به منظور ارسال انرژی‌ها و فرکانس‌های مثبت به کائنات خواهید شد.

  1. شکرگزاری

یکی از ساده ترین راهکارها برای ایجاد احساس خوب در خودتان، شکرگزاری است. هر چه فرد بابت داشته‌ها و حتی نداشته‌هایش بیشتر شکرگزار باشد، در مدار دریافت نعمت‌ها قرار گرفته و خداوند نعمت‌های بیشتری به زندگی او وارد می‌کند!

بنابراین شکرگزاری از قوی‌ترین فرکانس‌های مثبت ارسالی به کائنات است. کائنات با دریافت این انرژی‌های مثبت، خواسته‌های بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند.

سخن پایانی

همه ما آرزوها و خواسته های بسیاری در ذهن خود داریم، بسیاری از ما تنها با آن خواسته‌ها و آرزوها زندگی می‌کنیم اما کسانی می‌توانند به خواسته‌های خود جامه عمل بپوشانند که در مقایسه با بقیه دارای نگاه و دیدی متفاوت باشند.

یکی از راه های رسیدن به خواسته ها و اهداف، استفاده از قانون جذب است. قانون جذب دارای راهکارهای موثر و سریع برای رسیدن به خواسته‌ها است که در این مقاله به برخی از آنها اشاره شد.

طبق قانون جذب، اندیشه‌ها و احساسات منفی یا مثبت باعث جذب آرزوهای ما می‌شوند. از این رو برای دستیابی به خواسته‌های خود باید ذهن را کنترل کرده و باورها و اندیشه های مثبت را در آن پرورش دهیم.

برای واقعیت بخشیدن به آرزوها علاوه بر داشتن باور رسیدن به آن‌ها، رهایی از انرژی‌های منفی، فاصله گرفتن از باورهای محدود کننده، معاشرت با انسان‌های مثبت اندیش، تصویرسازی ذهنی اهداف، شکرگزاری و تمرین مداوم و اصولی که از راهکارهای عملی قانون جذب هستند، را باید جدی بگیرید.

شما عزیزان چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون جذب، آشنایی با راهکارهای سریع و موثر آن به منظور دستیابی به خواسته‌ها و … باشید، می توانید به وب سایت https://mosbatandishan.com مراجعه کرده و از اطلاعات ارزشمند و مفید این مجموعه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید