تبدیل شدن به آهنربای جذب پول با کمک قانون جذب

شاید شما هم مسیر پول دار شدن را طولانی و پر از پستی و بلندی برای خود تجسم کنید اما پول دار شدن که آرزوی همه انسان‌ها است، با استفاده از قانون جذب امکان پذیر است.

 به طور کلی پول دار شدن چگونه محقق می شود؟ آیا راهی برای آن وجود دارد؟ اینجاست که با استفاده از قانون جذب و تکنیک‌های آن می توان به موفقیت دست یافت. اما سوال اکثر افراد این است که مگر امکان دارد با قانون جذب پول دار شد؟ چگونه می توان از طریق قانون جذب درآمد خود را افزایش داد؟ چه اقداماتی را باید انجام داد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها و تبدیل شدن به آهنربای جذب پول، در ادامه با ما همراه باشید.

اگر پای درد و دل بسیاری از دوستان و اطرافیان خود نشسته باشید، بدون تردید آنها از وضعیت خود گله دارند. چرا که بر خلاف تمام تلاشی که در مسیر ثروتمند شدن داشته‌اند، نتیجه‌ی قابل قبولی نگرفته‌اند. چنین افرادی باید بدانند که قانون جذب مشکلی ندارد و این افکار و باورهای منفی آن‌ها است که مانع از پول دار شدن آن‌ها شده است.

افزایش درآمد با استفاده از قانون جذب

برای تبدیل شدن به آهنربای جذب پول در ابتدا لازم است با قانون جذب بیشتر آشنا شویم. قانون جذب، یک قانون ثابت و مقتدر جهانی محسوب می‎شود و در زندگی همه ما جاری است. این قانون در حال جذب موفقیت‌های مختلف در زندگی همه افراد جامعه است. بر طبق آن ارتعاش و فرکانسی که از ما به کائنات ارسال می‌شود ، به خود ما انعکاس داده خواهد شد. بنابراین حقیقت وجود هر کس، افکار و احساسات او هستند و هر کس با استفاده از قدرت وجود خود می تواند به هر چیزی دست یابد ولو آن چیز تبدیل شدن به آهنربایی برای جذب ثروت باشد.

بدون تردید همه شما یک زندگی اقتصادی مرفه همراه با آسایش و راحتی را دوست دارید و پول نقش اساسی در رسیدن به آن بازی می‌کند. قطعاً همه شما لیاقت تبدیل شدن به یک آهنربای جذب پول و ثروت را دارید و می‌توانید این موقعیت را برای خود فراهم کنید و به آن جامه عمل بپوشانید. اما بسیاری از افراد با پرورش تفکرات منفی دچار چالش شده‌اند و این اندیشه‌های منفی مانع از قرار گرفتن آن‌ها در مسیر و مدار جذب پول شده است. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی، ارتعاش پولی خود را افزایش دهید و با استفاده از قانون جذب، پول بیشتری به جیب بزنید.

راهکارهای جذب ثروت و تبدیل شدن به آهنربای جذب پول

  1. ارزیابی دیدگاه خود نسبت به پول و آگاهی از افکار منفی

دیدگاه و باور منفی ما نسبت به پول مانعی بزرگ در پول دار شدن است اما قطعاً قابل تغییر است. حتی اگر با این باورها و افکار منفی پول کلانی هم بدست آورید، این پول و ثروت برای شما باقی نمی‌ماند و همراه شما رشد نخواهد کرد. از این رو، باورهای منفی مانند حفره‌های بزرگ در یک ظرف هستند که مانع از  افزایش پول و ثروت می‌شوند. یکی از باورهای نادرست در مورد پول و ثروت این است که پول را ریشه همه آفات می‌دانند که این باور غلط بر پیشرفت افراد اثر منفی می‌گذارد.

  1. همواره شکرگزار بودن

 خرسند بودن و سپاسگزاری یکی از مهم‌ترین راهکارهای ثروتمند شدن از طریق قانون جذب است. چرا که افراد راضی و شکرگزار علاوه بر داشتن احساس خوشحالی و رضایت در زندگی، باعث می‌شوند که کائنات پاداش و نعمت‌های بیشتری را به آنها ببخشد و به این ترتیب تبدیل به یک آهنربای جذب پول می‌شوند. اما کسانی که در زندگی  ناراضی هستند و شکرگزار نیستند، کائنات تمام داشته‌های آن‌ها را پس خواهد گرفت.

  1. استفاده از عبارات تاکیدی مثبت برای تغییر میدان مغناطیسی سرمایه

استفاده از جملات و عبارات تاکیدی مثبت منجر به جذب پول به سمت افراد می‌شود.چرا که در قانون جذب افکار و باورها به اشیاء تبدیل می‌شوند. بنابراین پول دار شدن انعکاسی از افکار هر کس درباره پیروزی و موفقیت است.

عبارات تاکیدی مثبت در مورد پول دار شدن روشی موثر برای ایجاد باور مثبت و حذف باورهای منفی است. بنابراین می‌توان با استفاده از مجموعه‌ای از جملات تاکیدی مثبت از تله بی پولی رها شد!

  1. خود را لایق تبدیل شدن به یک آهنربای جذب پول بدانید

بسیاری از افراد با وجود داشتن آرزوها و رویاهای بسیار، لیاقت دستیابی به آن را در خود احساس نمی‌کنند و این حس بی لیاقتی تا حد بسیاری به پول مربوط می‌شود. بنابراین در صورتی که فرد خود را لایق پول بیشتری بداند، پول و ثروت به سمتش سرازیر می‌شوند و کائنات با توجه به احساس لیاقت فرد باعث افزایش درآمد او خواهند شد.

  1. تشخیص موفقیت و کامیابی

تشخیص و تمرکز بر روی موفقیت، کامیابی و ثروتمند شدن توسط افراد باعث قرارگیری آنها در موقعیت میدانی آهنربای پول می‌شود و چنانچه فرد بی پولی و فقر را تشخیص دهد، در تله بی پولی و مشکلات مالی گرفتار خواهد شد. بنابراین بر طبق قانون جذب اگر شما قادر به شناخت کامیابی و موفقیت دوستان و  اطرافیان خود شوید، این تشخیص و احساس مثبت منجر به دستیابی شما به ایده‌ها و رخدادهای مثبت در مورد پول و ثروت خواهد شد. از این رو هر چه احساس شما مثبت تر باشد، موفقیت و ثروت بیشتری از جهان هستی جذب خواهید کرد.

  1. بخشش بیشتر باعث دریافت بیشتر می‌شود

بخشش باعث افزایش ارتعاشات و فرکانس‌ها می‌شود. بخشش تنها مربوط به بخشیدن پول نیست و می‌تواند شامل هر چیزی مانند زمان، حمایت، آموزش به دیگران، ارائه بهترین خدمات به مشتری و … بشود. از این رو با بخشش بیشتر همراه با شادی، مثبت نگری و خدمتگزاری خالصانه در هر زمینه و شغلی، کامیابی و فراوانی بیشتری از آن کسب خواهید کرد. چرا که بخششی برای فرد لذت‌بخش است که با احساسات مثبت و خرسندی او همراه باشد. در این صورت کائنات روی دیگری به فرد نشان می‌دهند و دریافت او از جهان هستی بیشتر و بهتر می‌شود.

  1. همواره در حالت دریافت قرار بگیرید

یکی از راهکارهای پول دار شدن با کمک قانون جذب این است که شما همواره و در همه حال آماده دریافت و پذیرش پیشنهاد از طرف دیگران باشید. چرا که هر یک از این پیشنهادها ممکن است هدیه ای از سوی کائنات و جهان هستی باشند. بنابراین با دریافت هدیه و پیشنهاد از طرف دیگران و یا درآمد خوب از امور کاری باعث ایجاد این ذهنیت در شما می‌شود که در آینده نیز این هدایا و رخدادهای مثبت رخ خواهند داد. این ذهنیت بروز این اتفاقات در مسیر زندگی و شغلی شما را عملی می‌کند و در نتیجه پول و هدایای بیشتری دریافت می‌کنید. به این ترتیب به آهنربای جذب پول تبدیل خواهید شد.

  1. تجسم و تصویرسازی فراوانی نعمت‌ها

یکی از راه‌های جذب ثروت و نعمت‌های فراوان از طرف کائنات، تصویرسازی ذهنی است. از این رو باید زندگی خود را رویایی و سرشار از نعمت بدون هیچ گونه محدودیت تجسم کنید. بنابراین زندگی‌تان را به صورت شیک‌ترین، بهترین و شگفت انگیزترین نوع آن تصور کنید و تصویری از زندگی ایده‌آل خود بسازید تا از طریق قانون جذب در مدار ثروت و فراوانی نعمت‌ها قرار گیرید.

  1. خوشحال شدن از شانس و اقبال خوب دیگران

اکثر افراد از موفقیت و رفاه دیگران نه تنها خوشحال نمی‌شوند بلکه حس بدی پیدا می کنند. چنین افرادی نمی‌توانند یک آهنربای جذب پول باشند. اما کسانی که از بخت و اقبال خوب دیگران خوشحال می‌شوند و احساس خوبی دارند، به خودی خود می توانند مانند یک آهنربای پول و ثروت عمل کنند. چرا که کائنات شما را در مسیر جذب پول و موفقیت قرار می‌دهند.

  1. توجه به صورت حساب ها و پرداخت آن‌ها

توجه به صورت حساب‌ها و پرداخت آن‌ها نشانه‌ای از خوشحالی و شکرگزاری شخص است. افراد نمی‌توانند از پرداخت صورت حساب‌ها فرار کنند و هر روز در حال خرید کالا و خدمات هستند و برای پرداخت آنها به پول نیاز دارند. چنانچه فرد در هنگام پرداخت صورت حساب‌ها احساس ناخرسندی و نارضایتی کند، با کمبودهای بیشتری در زندگی مواجه خواهد شد. از این رو در صورتی که فرد احساس خوشحالی و رضایت در پرداخت صورت حساب‌هایش داشته باشد، خود به خود باعث تغییر مغناطیس پول شده و به یک آهنربای جذب پول تبدیل می‌شود.

  1. بازیگوش بودن

احساس خود نسبت به پول را تغییر دهید و آن را مانند یک چیز کمیاب تصور نکنید. به زندگی رویایی سرشار از رفاه و ثروت فکر کنید و در مورد کارهایی که با پول می توانید انجام دهید صحبت کنید. بنابراین پول را خیلی جدی نگیرید تا از طریق قانون جذب بر روی مدار دریافت پول قرار گرفته و دریچه ورود آن به زندگی شما باز شود.

  1. هم تراز شدن با افراد ثروتمند و موفق

تغییر سبک زندگی و هم تراز شدن با افراد ثروتمند برای داشتن زندگی اقتصادی مرفه

بسیار تاثیرگذار است. چرا که همه شما انرژی محیط پیرامون خود را جذب می‌کنید و باید اطرافیان تان باعث افزایش ارتعاشات شما شوند. بنابراین در چنین شرایطی نه تنها از آنها مواردی را یاد می‌گیرید بلکه به خاطر آنها سعی در بهتر شدن خود خواهید کرد.

به افرادی فکر کنید که سبک زندگی دلخواه شما را در حال حاضر دارند و خود را با آن‌ها هم تراز کنید، لازم نیست حتما این افراد را بشناسید بلکه از طریق شبکه های اجتماعی، فیلم ها و یوتیوب، کتاب‌ها، رویدادها و پادکست‌ها می توانید افراد ثروتمند را بیابید و به راحتی ارتعاشات خوب و مثبت آن‌ها را جذب کنید.

سخن پایانی

پول دار شدن آرزویی است که اکثر انسان‌ها به منظور داشتن استقلال مالی و یک زندگی مرفه در سر دارند و خواهان رسیدن به آن هستند. اما اکثر آنها یا راه ثروتمند شدن را نمی‌دانند یا در مسیر رسیدن به ثروت با چالش‌ها و موانعی مواجه می‌شوند که منجر به ناامیدی و ترس آنها می‌شود. قانون جذب یکی از راه هایی است که شما را در مدار پول دار شدن قرار می‌دهد. برای ثروتمند شدن از طریق این قانون، راهکارهایی وجود دارد که به برخی از آنها در این مقاله اشاره شد. بنابراین شما با انجام این راهکارها می‌توانید باعث تغییر مغناطیس پول شده و به یک آهنربای جذب پول تبدیل شوید.

شما عزیزان چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون جذب و اثر آن بر پول دار شدن، آشنایی با راهکارهای ثروتمند شدن و آموزش آنها باشید، می توانید به وب سایت https://mosbatandishan.com مراجعه کرده و از اطلاعات ارزشمند و مفید این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید